O nás 


Chcete Váš čas směnit za peníze? Umíte firmám odpovědět? Staňte se uchazečem o komunikaci ve Vaší lokalitě!
 
Přesné informace o těchto možnostech výdělku pro Vás naleznete v záložce: INFORMACE A POSTUP

 

Informace pro Firmy

 

Portál Databáze Zdarma je jediný v České Republice, který zdarma zprostředkovává přímý kontakt mezi potencionálním zákazníkem a firmami ze všech odvětví. Čím dál více firem je nuceno využívat a platit agentury, které zprostředkovávají kontakt s různými vyhledávači, kde firmy následně platí tzv. PPC kampaně. Objem peněz, které dnes firmy za tyto služby utrácejí je abnormálně vysoký a dosahuje řádů miliard korun ročně.

PPC kampaň – běžně a hojně využívaný mechanismus, kdy firma zaplatí konkrétnímu vyhledávači např. 50.000 kč do takzvané virtuální peněženky. Dále si firma nastaví cenu za tzv. proklik 5-15kč, který se z peněženky odečte pokaždé, když na odkaz dané firmy někdo klikne. Někdo anonymní. Firma vůbec nemá tušení, kdo to je. Zda jde o klik-omyl člověka, který ihned stránky firmy opouští, nebo o konkurenci, která chce záměrně celou peněženku vyklikat. Čím více firma nastaví za „proklik“, tím výše se následně její odkaz u vyhledávače zobrazuje.
Video o této situaci naleznete zde: http://www.loupak.cz/video/technika-a-pc/18794-podvod-s-lajky-na-facebooku

Situace je však neúprosná. Firem, které této služby využívají, přibývá raketovou rychlostí a tím je každá firma nucena zvyšovat své odečty za „proklik“. Nevíme až kam to může dojít. Vyhledávače mezi sebou soupeří o výši ceny za proklik a firmě neposkytují nic než přihlášení anonymních uživatelů na jejich stránky. Pro firmu je však důležitý pouze 1 ze sta. Tento 1 člověk Vás stojí třeba celou vaší virtuální peněženku, celých 50.000Kč! Vymysleli jsme pro Vás způsob, jak najít toho jednoho ze 100!


Vymysleli jsme způsob, jak oslovit zákazníka přímo. 100 ze 100 bude důležitých.
 

Platíte pouze tehdy, když Vám seriózně na Vaši zprávu-obchodní sdělení odpoví. Vyplní Vám dotazník. Budete vědět, z kterého je regionu, z kterého města, věkové zařazení i co má rád, pokud budete chtít. Můžete s ním komunikovat 1x denně, 1x týdně či 1x měsíčně. Důležité je, že neplatíte nic navíc. Žádné klikání, žádné agentury, které zprostředkovávají klikání. Platíte pouze a přímo klientovi, kterého si vyberte a to pouze tehdy, když se Vám vyjádří nebo ohodnotí Vaši obchodní nabídku.


Několik kroků, kterými pozvednete svou firmu na vyšší úroveň a ušetříte 90% zbytečných nákladů
 
  1. Zdarma se zaregistrujte
  2. Zdarma Vám poskytneme databázi jmen a kontaktů.
  3. Vybraným uchazečům zašlete dotazník všech věcí, které Vás zajímají. Dotazník můžete vytvořit vlastní. Dotazník Databáze-Zdarma ke stažení zde.
  4. Rozdělte si uchazeče o komunikaci do vlastních složky dle věku apod. a komunikujte s každou skupinou o jiných pro Vás potřebných věcech. Velmi vhodné pro průzkumy, nabídky, názory či prodej vašich produktů..možnosti máte neomezené. Víte s kým mluvíte a za co mu platíte.
  5. Domluvte se na ceně za „proklik“ a navažte spolupráci zasláním 1. reklamního sdělení
  6. Až zjistíte, jak výhodné je komunikovat s konkrétními potencionálními zákazníky přímo, budeme Vám po uzavření smlouvy posílat celou zvětšující se databázi každý týden.

Unikátní výhody Databáze-Zdarma:
 
  • Můžete si vybrat, který region či kterou věkovou skupinu chcete přesně oslovit.
  • Můžete si vytvořit vlastní dotazník o 50 otázkách, které Vás zajímají /např. jaké má uchazeč židle -pokud vyrábíte židle či jakou má pleť, pokud prodáváte kosmetiku apod./
  • Můžete si vybrat kdy a kolikrát s ním chcete měsíčně komunikovat.
  • Můžete si konečně sami vybrat, komu budete přímo platit.
  • Můžete si vždycky přečíst jeho vyjádření, názor, nápad.
  • Platíte pouze tehdy, když víte, že potenciální zákazník se nad Vaší nabídkou opravdu zamyslel a napsal Vám svůj názor.
  • Daleko efektivnější zacílení Vaší reklamy = daleko větší šance zvýšit počet zákazníků.
Bez Agentury, bez vyhledávačů, a konečně bez neadresných nákladů.
Výhody pro firmy:
  • Vybíráte si potenciální klienty sami dle uvážení
  • Váš potenciální klient s Vámi komunikuje napřímo
  • Žádné anonymní odečítání virtuální peněženky
  • Platíte pouze konkrétního, Vámi vybraného člověka
    a to jen tehdy, když Vám seriózně odpoví!
Výhody pro uchazeče:
  • Sami si vybíráte firmu a výrobky, o kterých chcete komunikovat
  • Sami si nastavujete cenu, za kterou chcete komunikovat
  • Sami si vybíráte čas, kdy chcete komunikovat
  • Sami si volíte, kde a kolik si budete vydělávat peněz.