Často kladené otázky

 
Co mám udělat, abych si mohl začít vydělávat z domu díky databaze-zdarma?
Vyplnit objednávkový formulář: REGISTRACE UCHAZEČ a splnit podmínky registrace.

Jak často firmy zasílají obchodní sdělení a kolik firem můžu mít?
Firem můžete mít kolik chcete. Záleží kolik budete stíhat. 
Většinou 1x-2x týdně, záleží na kvartále kalendářního roku. Firmy Vám to uvedou v dotazníku.

Proč je služba zpoplatněna?
Firmy v minulosti poukazovaly na velké procento sociálně velmi slabých kontaktů, které nejsou spolehlivé.
Databáze nejsou určeny pro každého!

Co když budu bezpracně posílat pořád dokola stejná vyjádření, jenom to prostě odkliknu?
Různé firmy vzájemně asi těžko příjdou na to, že všem posíláte to samé. Stejná vyjádření 1 firmě nezkoušejte.

Kdy můžu očekávat první dotazník?
Podle  výsledků posledního průzkumu mezi uchazeči a firmami máme informace, že firmy plánují své marketingové aktiity kvartálně. I tak první dotazník zpravidla do 14 dnů. Pravidelně kontrojte spam koš.

Kde budu v databázi umístěn?

Pořadí záleží na času Vaší registrace. Do některých regionů vstupujeme poprvé a pak rozhoduje právě čas.

Kolik uchazečů firmy potřebují a kolik platí?
Firmy si ke komunikaci vybírají většinou 500 uchazečů, kteří jim připadají zajímaví.
Mezi tyto uchazeče rozdělují většinou cca 20 - 50.000Kč měsíčně.

Vždy se dostanu do databaze?
V momentě naplnění konkrétní databáze, databázi ihned uzavíráme a není možno se již do ní přihlásit.
Službu takovým uchazečům neposkytujeme a systém registrace neproběhne.

Jak dlouho se mnou budou firmy konunikovat?
Momentem zařazení Vašich omezených kontaktních údajů do databáze a momentem jejího prvního rozeslání disponují Vašimi omezenými kontaktními údaji firmy v podstatě natrvalo. Projekt databaze-zdarma zatím neumí vyhodnotit, zda firmy spolupracují 2,5 nebo 10 let.Bude to součástí príštího průzkumu plánovaného na 09/2014.

Jsem vhodný uchazeč?
Pokud máte Pc, internet a mozek tak ano.



REGISTRACE UCHAZEČ
Výhody pro firmy:
  • Vybíráte si potenciální klienty sami dle uvážení
  • Váš potenciální klient s Vámi komunikuje napřímo
  • Žádné anonymní odečítání virtuální peněženky
  • Platíte pouze konkrétního, Vámi vybraného člověka
    a to jen tehdy, když Vám seriózně odpoví!
Výhody pro uchazeče:
  • Sami si vybíráte firmu a výrobky, o kterých chcete komunikovat
  • Sami si nastavujete cenu, za kterou chcete komunikovat
  • Sami si vybíráte čas, kdy chcete komunikovat
  • Sami si volíte, kde a kolik si budete vydělávat peněz.